A videó hirdetési szegmens menetelése továbbra is töretlen és évről évre egyre nagyobb szeletet hasít ki a digitális költésekből.
De mégis, miért olyan népszerű és mit tehet egy Kiadó, ha nincs saját videós tartalma, amin videós hirdetéseket monetizálhat? Milyen lehetőségei vannak?
Ezt járjuk kicsit körbe ebben a bejegyzésben, külön hangsúlyt fektetve az Ads Interactive egyedi megoldására, mely olyan Kiadók számára is lehetővé teszi a vidóhirdetés monetizációt, akiknél nincs is videós tartalom.

Mi is az a videóhirdetés?
A videóhirdetés olyan promóciós megoldás, amely a tartalom megtekintése előtt, közben vagy után kerül lejátszásra. Ezt a definíciót kiterjeszthetjük a videótartalommal rendelkező vizuális hirdetésekre is, például azokra, amelyek akkor kezdődnek el, amikor a számítógép egerét rájuk helyezik, valamint a digitális hirdetési hálózatokon népszerűsített natív videohirdetéseket.
Néhány tény videós tartalmak és a videóhirdetések kapcsán:
- Az olvasók szeretik a videókat
Az internethasználat növekedésével a fogyasztók gyorsan a digitális videózás felé fordulnak. Az eMarketer tanulmánya szerint 2021 végére az Észak-Amerikai-régiónak csaknem 1642 millió videónézője volt.
- A videóhirdetések jobban bevonják a felhasználót és erősebb felhasználói elkötelezettséget generál
A videohirdetések emlékezetes és interaktív látványvilággal rendelkeznek. Emiatt a videohirdetések magasabb felhasználói elköteleződést érnek el, mint a hagyományos banner hirdetések, és ez nagyobb vásárlási szándékot és előnyt jelent a hirdetők számára.

- A videóhirdetések eCPM szintje magasabb
A magasabb felhasználói elköteleződésen túl jóval magasabb átkattintási arányokat is eredményez ez a hirdetési típus a hagyományos display megjelenésekhez viszonyítva, ami magasabb eCPM-t jelent és ezáltal magasabb hirdetési bevételt is,
(eCPM: ezer hirdetésmegjelenítésre vetített bevétel)
Láthatjuk, hogy a videóhirdetési piacból kimaradni bevételveszteséget jelent.
Sok Kiadó azzal nyugtatja magát, hogy igen, tudom, de nincs videós tartalmam, vagy túl drága előállítani…
Még eggyel több ok, hogy ha még nem csatlakoztál az Ads Interactive több száz oldalból álló hálózatához, akkor Tedd meg, mert erre is van megoldásunk!

Az Ads Interactive bemutatja: Content Video Display
Az Ads Interactive 2022 év elején új és egyedülálló termékként vezette be a hazai piacon a Content Video Display megoldását, mellyel tartalmat és hirdetést is biztosítunk 1 kézből, 1 rendszerből
minden médiatulajdonosunk számára!
Mind a tartalomgyártás, mind pedig videós display zónákban való kihelyezés az Ads Interactive által kerül megvalósításra. Az oldal tematikájához passzoló edukációs jellegű videokat helyezünk ki, melyekben pre-roll, mid-roll vagy pedig post-roll formában jelenítjük meg a videos hirdetéseket.

Havi szinten átlagosan sok millió videóindítást tudunk biztosítani ügyfeleinknek ezzel a technológiánkkal, mely inventory folyamatosan növekszik.
A videóink AI (mesterséges intelligencia általi paraméterezés) alapon működnek igy a hirdetők biztosak lehetnek benne, hogy olyan oldalakon jelennek meg hirdetéseik, ahol egy-egy adott téma célcsoportra talál.

A termékünk tesztidőszakának eredményei alapján a videók Viewability Rate-je 75% körüli.
Ezen videok általunk optimalizáltak minden eszközre: desktop, mobil és tablet kihelyezésre is alkalmasak.

Ha az Ads Interactive partnere vagy részese lehetsz a jelenlegi legújabb és leginnovatívabb hirdetési megjelenítés minden előnyének, hiszen a videos hirdetéseké a jövő. Minden partnerünk számára biztosítjuk, hogy a legutolsó trendeket követve oldalának hirdetési megjelenítése naprakész legyen és ezáltal bevételeinek alakulása is folyamatosan növekedjen.
Szeretnél többet tudni? Érdekel, hogy tudnál oldaladdal több bevételt generálni? Segítünk!
Már portfolió tagunk vagy, de kérdésed merült fel? Segítünk!