Advanced Interstitial – Minden, amit tudnod kell róla

Az advanced interstital megjelenésének bemutatása.


Az Ads Interactive új, speciális közbeiktatott hirdetésformátuma új bevételi csatornát biztosít a megjelenítőknek azáltal, hogy az oldalmegtekintések között hirdetéseket jelenít meg. Akkor aktiválódik, amikor a felhasználók egy linkre kattintanak az oldalon, így a felhasználó teljes képernyős hirdetést lát, mielőtt megnézné azt az oldalt, amelyre rákattintott. A hirdetés bezárása után a felső sarokban lévő X-re kattintva vagy a „Hirdetés bezárása” kiválasztásával a felhasználó közvetlenül arra az oldalra kerül, amelyet meg szeretne látogatni (a hirdetésre kattintva egy új böngészőlap nyílik meg).

Megéri ezt az új közbeiktatott formátumot használni?


Határozottan igen! Míg az eredmények a megjelenítőtől és a domaintől függően változhatnak, a Speciális közbeiktatott hirdetésünk tízszer magasabb CPM-et biztosít a hagyományos vizuális szalaghirdetésekhez képest. Köszönjük a minőségi felhasználói élményt és elkötelezettséget, a szigorú gyakoriságkorlátot (domainenként egy megjelenítés óránként) és a változó megjeleníthető formátumokat, a nagyobb, prémium hirdetők hajlandóak többet fizetni ezekért a megjelenítésekért

Ráadásul az AdSense-ben esetleg már használt közbeiktatott formátumhoz képest az Ads Interactive Advanced Interstitial egy rendkívül kompakt formátum, amely nemcsak a Google Display Hálózat hirdetéseit jeleníti meg, hanem kampányokat, harmadik féltől származó programozott, preferált ajánlatokat, sőt natív hirdetéseket is.

Mire van szükségem a speciális közbeiktatott hirdetés használatához?
Semmi, ha Ön a partnerünk, és webhelye megfelel a technikai követelményeknek, akkor a speciális közbeiktatott hirdetés alapértelmezés szerint engedélyezve van az Ön webhelyén.

A közbeiktatott megjelenítések száma alacsony a webhelyemet felkereső oldalmegtekintések és felhasználók számához képest. Mit csinálok rosszul?
Ne feledje, hogy a speciális közbeiktatott hirdetés csak az oldalmegtekintések között jelenik meg, miután a felhasználó az oldalon lévő hivatkozásra kattint. Tehát a kevés megjelenítés leggyakoribb okai a következők:

  • Ha végtelen terhelést használ, kisebb a valószínűsége annak, hogy a felhasználók kattintással navigálnak. A speciális közbeiktatott hirdetés nem jeleníthető meg az automatikusan betöltött cikkek között.
  • Ellenőrizze webhelye statisztikáit, különösen a visszafordulási arányt! A magas visszafordulási arány azt jelenti, hogy a felhasználók anélkül hagyják el webhelyét, hogy navigálnának vagy egy cikkre kattintanának, így a Speciális közbeiktatott hirdetésnek nincs esélye a megjelenésre. Igyekezzen webhelyén tartani a felhasználókat, jobban elkötelezni őket! Ha bevált megoldást keres, próbálja ki az Ads Interactive ajánló natív rendszerét, amely nem csak több oldalmegtekintést generál, de plusz bevételt is hoz!



A link a vágólapra másolva

Szeretnél többet tudni? Érdekel, hogy tudnál oldaladdal több bevételt generálni? Segítünk!

Account Team

Már portfolió tagunk vagy, de kérdésed merült fel? Segítünk!

Customer Success Team

Mint a legtöbb weboldal, az adsinteractive.hu is cookie-kat használ, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed. A Hozzájárulok gomb megnyomásával elfogadod az alkalmazásukat. További tudnivalókat a Http-sütikről az adatkezelési tájékoztatóban találhatsz.

Hozzájárulok