Az Ads Interactive új, speciális közbeiktatott hirdetésformátuma új bevételi csatornát biztosít a megjelenítőknek azáltal, hogy az oldalmegtekintések között hirdetéseket jelenít meg. Akkor aktiválódik, amikor a felhasználók egy linkre kattintanak az oldalon, így a felhasználó teljes képernyős hirdetést lát, mielőtt megnézné azt az oldalt, amelyre rákattintott. A hirdetés bezárása után a felső sarokban lévő X-re kattintva vagy a „Hirdetés bezárása” kiválasztásával a felhasználó közvetlenül arra az oldalra kerül, amelyet meg szeretne látogatni (a hirdetésre kattintva egy új böngészőlap nyílik meg).
Megéri ezt az új közbeiktatott formátumot használni?
Határozottan igen! Míg az eredmények a megjelenítőtől és a domaintől függően változhatnak, a Speciális közbeiktatott hirdetésünk tízszer magasabb CPM-et biztosít a hagyományos vizuális szalaghirdetésekhez képest. Köszönjük a minőségi felhasználói élményt és elkötelezettséget, a szigorú gyakoriságkorlátot (domainenként egy megjelenítés óránként) és a változó megjeleníthető formátumokat, a nagyobb, prémium hirdetők hajlandóak többet fizetni ezekért a megjelenítésekért

Ráadásul az AdSense-ben esetleg már használt közbeiktatott formátumhoz képest az Ads Interactive Advanced Interstitial egy rendkívül kompakt formátum, amely nemcsak a Google Display Hálózat hirdetéseit jeleníti meg, hanem kampányokat, harmadik féltől származó programozott, preferált ajánlatokat, sőt natív hirdetéseket is.
Mire van szükségem a speciális közbeiktatott hirdetés használatához?
Semmi, ha Ön a partnerünk, és webhelye megfelel a technikai követelményeknek, akkor a speciális közbeiktatott hirdetés alapértelmezés szerint engedélyezve van az Ön webhelyén.
A közbeiktatott megjelenítések száma alacsony a webhelyemet felkereső oldalmegtekintések és felhasználók számához képest. Mit csinálok rosszul?
Ne feledje, hogy a speciális közbeiktatott hirdetés csak az oldalmegtekintések között jelenik meg, miután a felhasználó az oldalon lévő hivatkozásra kattint. Tehát a kevés megjelenítés leggyakoribb okai a következők:
- Ha végtelen terhelést használ, kisebb a valószínűsége annak, hogy a felhasználók kattintással navigálnak. A speciális közbeiktatott hirdetés nem jeleníthető meg az automatikusan betöltött cikkek között.
- Ellenőrizze webhelye statisztikáit, különösen a visszafordulási arányt! A magas visszafordulási arány azt jelenti, hogy a felhasználók anélkül hagyják el webhelyét, hogy navigálnának vagy egy cikkre kattintanának, így a Speciális közbeiktatott hirdetésnek nincs esélye a megjelenésre. Igyekezzen webhelyén tartani a felhasználókat, jobban elkötelezni őket! Ha bevált megoldást keres, próbálja ki az Ads Interactive ajánló natív rendszerét, amely nem csak több oldalmegtekintést generál, de plusz bevételt is hoz!
Szeretnél többet tudni? Érdekel, hogy tudnál oldaladdal több bevételt generálni? Segítünk!
Már portfolió tagunk vagy, de kérdésed merült fel? Segítünk!