Ebben a rövid ámde nagyon hasznos és informativ blog bejegyzésben elárulunk mindent, amit a Google új Multiple Customer Management termékére való váltásról tudni érdemes.
Amikor egy weboldallal elkezdünk együttműködni az Ads Interactive-nál, a több körös belső felülvizsgálat után a következő állomásunk mindig az, hogy minden kiadó a Google által jóvá legyen hagyatva.
A Google az Ads Interactive egyik legértékesebb és leglényegesebb partnere, és a Google jóváhagyása nélkül nem dolgozhatunk együtt egy webhellyel sem.
2021 júliusa előtt a Google jóváhagyását a Scaled Partner Management System (SPM) rendszerén keresztül kezelték. Az MCM a Google SPM helyettesítője, és az átállás minden kiadó számára kötelező. A mi feladatunk az, hogy az átállást a lehető legzökkenőmentesebbé tegyük.
De mi az az MCM????!!!!
Ez alapvetően csak egy váltás a Google rendszerében. Ha már egy ideje az Ads Interactive portfólió tagja, emlékezhet arra, hogy a csatlakozási folyamat során kiküldtünk egy linket a Google-tól, amelyben meg kellett adnia nevét, címét, e-mail címét stb. Ez volt a jelentkezés az Ads Interactive-nál hogy régi SPM rendszer alatt kezelhetjük hirdetéseit.

Az MCM többé-kevésbé ugyanaz, de leegyszerűsít és konszolidál néhány részletet a Google szempontjából.
A Google azt is kijelenti, hogy az MCM számos egyéb előnnyel is jár az SPM-hez képest, mint például az open bidding-hez való hozzáférés, a programozott direkt és garantált ügyletek támogatása, valamint a preferált ügyletek (preffered deals) támogatása. Tehát igen, mindenképpen át kell térned MCM-re
És nekem mi a feladatom vele??
Csak a kiválasztott partnerek lesznek MCM-partnerek. Az Ads Interactive a Google hosszú távú megbízható partnere, így felvették a programba. Hivatalos MCM-partnerként nagyobb hirdetési bevételt, valamint nagyobb hatékonyságot és átláthatóságot tudunk biztosítani ügyfeleinknek.
Customer Success Team csapatunk minden ügyféllel felveszi a kapcsolatot, és részletes utasításokat kap az átállás zökkenőmentes végrehajtására vonatkozóan, hogy az átállás ne érintse a hirdetési bevételeket.
Egy meghívót kapsz a Parent publisher-től (azaz MCM-partneredtől, jelen esetben az Ads Interactive-tól). Az elfogadás után MCM-partner képes lesz bevételt szerezni és kezelni a hirdetéskészleteket.
Szeretnél többet tudni? Érdekel, hogy tudnál oldaladdal több bevételt generálni? Segítünk!
Már portfolió tagunk vagy, de kérdésed merült fel? Segítünk!