Anchor Ads vagy másnéven Sticky Ads egy újabb hirdetési egység, amelynek célja, hogy segítse a kiadókat abban, hogy vonzóbb hirdetési élményt hozzanak létre közönségük számára. Ez a hirdetéstípus kiemelkedik a többi közül, mivel úgy tervezték, hogy a képernyő egy meghatározott területén rögzítsék, miközben a felhasználó görgeti a tartalmat.
Egy kicsit bővebben…
A ragadós hirdetéseket (Sticky Ads) horgonyhirdetésnek (Anchor Ads) is nevezik, mivel a képernyőhöz vannak rögzítve. Asztali és mobil eszközökön egyaránt elérhetők.
Az Anchor ads hirdetések nagyszerűen javíthatják a láthatóságot, és magasabb hirdetési bevételeket is eredményeznek.
Asztali számítógépeken a népszerű Anchor Ads hirdetési egységek méretei és helyei közé tartozik a 300 × 250, 160 × 600 vagy 300 × 600 méretű oldalsáv, valamint a 728 × 90 méretű hirdetési zóna, mely jellemzően a képernyő alsó sávjához van rögzítve.

Mobileszközökön a megjelenítők hajlamosak a képernyő aljára vagy tetejére helyezni őket, az AdSense pedig horgonyhirdetésként hivatkozik rájuk.

És miért lesz ez jó nekem?
- A hirdetések láthatósága (viewability) növekszik
- Magasabb láthatóság magasabb árszinteket (eCPM) eredményez
- Magasabb láthatóság + Magasabb árszint = Magasabb bevétel
- Nem olyan tolakodó, mint a nem szabványos hirdetések
- Méretben nagymértékben testre szabható készüléktől függően
- Célozható header bidding és a Google Ad Exchange segítségével, ami nagyobb aukciós nyomást eredményez >>> Magasabb árszint
- Testre szabható, hogy a felhasználók bezárhassák vagy elvethessék a hirdetéseket, és folytassák a tartalom olvasását
Mit kell tennem, hogy ez nálam is aktiválódjon?
Semmit nem kell tenned, automatikusan beaktiváljuk a Partnereinknek és folyamatosan monitorozzuk a láthatóságot (viewability) valamint az elért árszinteket (jelen esetben eCPM szinteket).
Egy fontos lépés!!!
Győződj meg arról, hogy ha lebegő megosztási gombokat – Sharing Button (például a SumoMe-t) futtatsz mobiltelefonon, táblagépen vagy asztali számítógépen, akkor ezek a webhely alján kívül máshol legyenek. Ha ezek elfedik a hirdetést, az sértheti a hirdetési szabályzatot, és problémát okozhat az Ad Exchange-el kapcsolatban.
Az Anchor Ads hirdetések számos előnnyel járnak a megjelenítők számára, és ha szeretnéd tudni, hogyan használhatod ki ezen hirdetés típus előnyeit vedd fel velünk a kapcsolatot, és hirdetés-optimalizálási szakértőink megvizsgálják a beállításaidat.
Szeretnél többet tudni? Érdekel, hogy tudnál oldaladdal több bevételt generálni? Segítünk!
Már portfolió tagunk vagy, de kérdésed merült fel? Segítünk!