Amikor felmerül, hogy biztos, hogy az oldalon megjelenő hirdetések a lehető legjobban teljesítenek, előkerülnek a már bevált tippjeink – például a tartalom hossza, rövidebb bekezdések és betűméret –, de vannak új tippjeink is, amelyeket bevethetsz a már jól működő gyakorlatokkal együtt.
A következőkben összegyűjtöttünk néhány tippet, amelyek segítségével növelheted bevételed.
Növeld bevételed videóval
Ezt nem tudjuk elégszer hangsúlyozni. Adj hozzá videókat az összes bejegyzésedhez!

A videókészítés egyszerű a könnyen használható alkalmazásokkal, amelyeket percek alatt letölthetsz, és a befektetett idő megéri a pénzt.
Hány képet érdemes használni egy bejegyzésben?
Ha a legtöbbet szeretnéd kihozni a bejegyzéseidben szereplő képekből, használj függőleges képeket, és adj hozzá linkelést a képek és a szöveg között. Adj meg annyi egyedi képet (amely hozzáadott értéket jelent), amennyit csak tudsz.
Növeld a betűméretet – és ezzel együtt növeld a SEO-t és az RPM-et
Növeld hirdetésed teljesítményét a megnövelt betűmérettel és sormagassággal. A 18 –as méretet javasoljuk a betűmérethez és az 1,6-os beállítást a sormagassághoz. A nagyobb jobb, de van olyan, hogy túl nagy – nem javasoljuk, hogy 22 képpontnál nagyobb legyen a betű mérete.
Szószám: Miért több a több a keresőoptimalizálás és a bevétel szempontjából

A szavak számának növelése számos előnnyel jár. Nemcsak több lehetőséget biztosít a hirdetésmegjelenítésekre, de növeli annak esélyét is, hogy a keresők megtalálják. Győződj meg róla, hogy bejegyzéseid minőségi tartalommal rendelkeznek, és hasznos információkat tartalmaznak olvasóid számára.
Helyezd a hirdetéseidet oda, ahol az olvasóid vannak!
Ehhez nem is lehetnél jobb helyen, mint az Ads interactive-nál, ahol legújabb fejlesztésünk a Dinamikus Zónakiosztás elvégzi helyetted a feladatot. Ugyanis ott jelenít, meg hirdetést ahol olvasod, éppen az oldalon tartózkodik. Ezáltal minden hirdetési zóna viewabilty értéke magasan tartható és akár 150-200%-os növekedés érhető el az eCPM tekintetében.

Ezek a feladatok nem túl bonyolultak, de nem kell feltétlenül egyszerre meglépni. Először adj hozzá videót legjobban teljesítő bejegyzéseidhez. Szánj rá napi 20 percet a legértékesebb tartalom optimalizálására. Haladj lépésről lépésre és figyeld, hogy teljesít oldalad egyre jobban.
Szeretnél többet tudni? Érdekel, hogy tudnál oldaladdal több bevételt generálni? Segítünk!
Már portfolió tagunk vagy, de kérdésed merült fel? Segítünk!