Hogyan növeld az Ad Impression számodat

Amikor felmerül, hogy biztos, hogy az oldalon megjelenő hirdetések a lehető legjobban teljesítenek, előkerülnek a már bevált tippjeink – például a tartalom hossza, rövidebb bekezdések és betűméret –, de vannak új tippjeink is, amelyeket bevethetsz a már jól működő gyakorlatokkal együtt.

A következőkben összegyűjtöttünk néhány tippet, amelyek segítségével növelheted bevételed.

Növeld bevételed videóval

Ezt nem tudjuk elégszer hangsúlyozni. Adj hozzá videókat az összes bejegyzésedhez!

Video

A videókészítés egyszerű a könnyen használható alkalmazásokkal, amelyeket percek alatt letölthetsz, és a befektetett idő megéri a pénzt.

Hány képet érdemes használni egy bejegyzésben?

Ha a legtöbbet szeretnéd kihozni a bejegyzéseidben szereplő képekből, használj függőleges képeket, és adj hozzá linkelést a képek és a szöveg között. Adj meg annyi egyedi képet (amely hozzáadott értéket jelent), amennyit csak tudsz.

Növeld a betűméretet – és ezzel együtt növeld a SEO-t és az RPM-et

Növeld hirdetésed teljesítményét a megnövelt betűmérettel és sormagassággal. A 18 –as méretet javasoljuk a betűmérethez és az 1,6-os beállítást a sormagassághoz. A nagyobb jobb, de van olyan, hogy túl nagy – nem javasoljuk, hogy 22 képpontnál nagyobb legyen a betű mérete.

Szószám: Miért több a több a keresőoptimalizálás és a bevétel szempontjából

Minden szó számít


A szavak számának növelése számos előnnyel jár. Nemcsak több lehetőséget biztosít a hirdetésmegjelenítésekre, de növeli annak esélyét is, hogy a keresők megtalálják. Győződj meg róla, hogy bejegyzéseid minőségi tartalommal rendelkeznek, és hasznos információkat tartalmaznak olvasóid számára.

Helyezd a hirdetéseidet oda, ahol az olvasóid vannak!

Ehhez nem is lehetnél jobb helyen, mint az Ads interactive-nál, ahol legújabb fejlesztésünk a Dinamikus Zónakiosztás elvégzi helyetted a feladatot. Ugyanis ott jelenít, meg hirdetést ahol olvasod, éppen az oldalon tartózkodik. Ezáltal minden hirdetési zóna viewabilty értéke magasan tartható és akár 150-200%-os növekedés érhető el az eCPM tekintetében.

Főszerepben a User

Ezek a feladatok nem túl bonyolultak, de nem kell feltétlenül egyszerre meglépni. Először adj hozzá videót legjobban teljesítő bejegyzéseidhez. Szánj rá napi 20 percet a legértékesebb tartalom optimalizálására. Haladj lépésről lépésre és figyeld, hogy teljesít oldalad egyre jobban.

A link a vágólapra másolva

Szeretnél többet tudni? Érdekel, hogy tudnál oldaladdal több bevételt generálni? Segítünk!

Account Team

Már portfolió tagunk vagy, de kérdésed merült fel? Segítünk!

Customer Success Team

Mint a legtöbb weboldal, az adsinteractive.hu is cookie-kat használ, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed. A Hozzájárulok gomb megnyomásával elfogadod az alkalmazásukat. További tudnivalókat a Http-sütikről az adatkezelési tájékoztatóban találhatsz.

Hozzájárulok